سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از دشمن جز دشمنی انتظاری نیست!

زمان جنگ تحمیلی همه ی ما منتظر اخبار عملیات و پیشروی بچه های رزمنده بودیم.

جنگ تمام شد ولی پیشروی همچنان ادامه دارد و کشور عزیز ما از یک کشور عقب مانده و سر سپرده به کشوری در حال توسعه و قدرتمند بدل شده است و با سرعت در حال طی کردن پله های ترقی و پیشرفت است و همه ی این پیشرفتها مدیون جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان است.

از دشمنان ما جز دشمنی انتظاری نیست!

دیروز فرزندان ایران با بمب و موشکهای همین شیاطین غرق به خون گشتند و امروز با بمب و موشک رسانه های خود برای کشتن ایمان و غیرت ما وارد جنگ شده اند.

ما با گوش سپردن به این رسانه ها عملا در حال پایمال کردن خون شهیدانی هستیم که دیروز به دست همینها در خون خویش غلطیدند.

آنها در تمام زمینه ها برای کشور ما مشکل ایجاد کرده از طرق مختلف فکر و ایمان ما را تخریب میکنند و باعث میشوند تا در اجتماع به وظایف خود درست عمل نکنیم و از سوی دیگر در رسانه های خود مشکلات را ناشی از ضعف مدیریت اسلامی قلمداد میکنند و ما ساده لوحانه غافل از اینکه فرد فردمان در فساد و تورم و مشکلات کشور نقش داریم گوش به شیپور تبلیغاتی آنها سپرده ایم و اخبار و شایعات حساب شده ی آنها را رواج داده ناخودآگاه به مهره ای از آنها تبدیل شده ایم و میگوییم آنها راست میگویند و اینها دروغ!

 

 

اسامی از راست به چپ: حسن صلح جو ـ کاوه باسمنجی ـ سیاوش اردلان ـ مهدی پرپمچی ـ علی اکبر رمضان پور ـ حسین باستانی ـ نادر سلطان پور ـ جمشید برزگر ـ بهزاد بلور (گی) پونه قدوسی ـ مهرداد فرهمند ـ مهمد منظرپور ـ نیما اکبر پور ـ نفیسه کوهنورد ردیف دوم پائین: کسری ناجی ـ بهروز آفاق (بهائی) فرناز قاضی زاده یک بار در آغوش مسعود بهنود و بک بار هم در آغوش همسرش سینا مطلبی! ـ صادق صبا ـ عنایت فانی

 

آنها نمیخواهند ما از ولایت فقیه پیروی کنیم نمیخواهند در انتخابات شرکت کنیم آنها مستعمره میخواهند و این را تاریخ ثابت کرده.

سیاست آنها اغفال ملتها و به یغما بردن سرمایه و منابع آنهاست و این چیزیست که اسلام با آن مخالف است پس آنها با اسلام مخالفند، با ولایت فقیه مخالفند چون دستشان را رو میکند و مانع از رسیدن آنها به اهداف سلطه جویانه و شومشان میشود.

ناتو= تروریست قانونی

بیایید کمی بیاندیشیم به آنچه استکبار جهانی در طول تاریخ به ما روا داشته و فراموش نکنیم بمبهای شیمیایی و موشکهایی که در زمان جنگ بر سر ما ریختند.

خیابان ایرانشهر

فراموش نکنیم که اینها همان گرگان دیروزند که به خیال نابودی نهال نو پای انقلاب ما هر چه در توان داشتند انجام دادند و امروز که از رویارویی نظامی نا امید شده اند به جنگ نرم، ترور و تخریب شخصیتهای نظام روی آورده اند.

 

فراموش نکنید آنها عاشق چشم و ابروی ما نیستند که هزینه ی سنگین شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، سایتهای مخالف نظام اسلامی و ... را بدون چشم داشت بپردازند.

ذره ای بصیرت کافیست تا به گونه ای از آنها متنفر شویم که حتی حاضر نشویم لحظه ای به اخبار و تفاسیر مغرضانه ی آنها گوش دهیم.

ذره ای غیرت ملی و مذهبی کافیست تا بدگویی دشمنان از رهبر عزیز و مسئولان دلسوز نظام را تحمل نکنیم و بدانیم آنهایی بیشتر مورد خشم دشمنان قرار میگیرند که دلسوزتر و لایق ترند! 

 



مطلب بعدی : درد دل نودو نه درصدیهای ایرانی        مطلب قبلی : گلایه مکن




کد حباب و قلب
............ طراح قالب...........


کد آهنگ

کد موسیقی

قالب وبلاگ